Kvėpavimo ir meditacijų kursas su Albina Burbuliene

Albina (5)

Kvėpavimo ir meditacijų kursas su Albina Burbuliene

 

RYTO, 9.30 – 11.20 val. ir VAKARO, 19.00 – 21.00 val., grupės

Meditacija ir kvėpavimas – labai galingos praktikos, turinčios itin stiprų poveikį kūnui ir protui. Tai sąmoningumo lavinimo technikos, kurios padeda spręsti vidines ir išorines problemas, paleisti nuoskaudas, pamatyti pasaulį šviesesnėmis akimis, suprasti ir priimti save bei kitus, bei treniruoti svarbiausią žmogaus raumenį – dėmesingumą. Taip pat, tai puikus streso valdymo įrankis.

Meditacija ir kvėpavimas – tai savireguliacinės praktikos, kurių pagalba mes atpažįstame savo automatinį (išmoktą, įprastinį) elgesį ir reakcijas, atpažįstame automatines mintis, jausmus, emocijas ir impulsus veikti. Išlavinę šį įgūdį mes tarsi perimam gyvenimo vairą į savo rankas: adekvačiau reaguojame stresinėse situacijose, nekreipiant dėmesio į sabotažines mintis siekiame užsibrėžtų tikslų, tampame ramesni, labiau savimi pasitikintys, ir laimingesni. Kvėpavimas tiesiogiai susijęs su nervų sistemos darbu, todėl įvaldydami kvėpvimą, mes paveikiame ir savo nervų sistemos darbą. Taip pat šių praktikų pagalba padidėja mūsų darbingumas, kūrybiškumas ir produktyvumas.

Padaryta labai daug mokslinių tyrimų patvirtinančių teigiamą meditacijų ir kvėpavimo praktikų poveikį žmogaus smegenims, mąstysenai, fizinei būsenai ir gyvenimui!

Šio kurso metu susipažinsite su skirtingomis meditacijos technikomis:

  • Mindfulness (dėmesingas įsisąmoninimas) meditacija – pagrindinė praktika sąmoningumo lavinimui;
  • Šokio meditacija. Nuostabi praktika, kuri padės arčiau susipažinti su kūnu, ir pamatyti proto kuriamas ribas;
  • Judesio meditacija. Ši meditacija apims Yin jogos asanas ir sąmoningų judesnių praktiką, kad geriau pajausti savo kūną: lavinti dėmesingumą, priėmimą ir meilę sau;
  • Loving kindness (mylinčio gerumo meditacija) – atjautos ir geranoriškumo sau ir aplinkai praktikavimas.

Pranayama (kvėpavimo technikos) :

  • Energizuojančio ir valančios pranayamos;
  • Technikos skirtos susikaupimui, dėmesio koncentracijai, nusiraminimui;
  • Kvėpavimo užlaikymai (Kumbhaka) ir kūno užraktai (Bandha) .

Taip pat:

  • Sužinosite kas yra ir kas tikrai nėra meditacija – suprantama ir paprasta kalba;
  • Sužinosite apie smegenų veiklą, meditacijos ir kvėpavimo praktikų poveikį, patvirtintą moksliniais tyrimais.

Po kurso turėsite nuostabių įrankių darbui su savimi, kurių užteks ilgam.

Kurso tvarkaraštis:

RYTO grupė:

Lapkričio 26 d., antradienis, 9.30 – 11.20 val.

Gruodžio 3 d., antradienis, 9.30 – 11.20 val.

Gruodžio 10 d., antradienis, 9.30 – 11.20 val.

Gruodžio 17 d., antradienis, 9.30 – 11.20 val.

VAKARO grupė:

Lapkričio 26 d., antradienis, 19.00 – 21.00 val.

Gruodžio 3 d., antradienis, 19.00 – 21.00 val.

Gruodžio 10 d., antradienis, 19.00 – 21.00 val.

Gruodžio 17 d., antradienis, 19.00 – 21.00 val.

4 užsiėmimų kurso kaina: 100 Eur.

Vienkartinis apsilankymas: 30 eur.

Registracija el.paštu: studija365@gmail.com 
Registracija patvirtinama po apmokėjimo gavimo.

Vieta: “Studija 365”, V.Grybo g. 17, Vilnius

Kursą veda:

Albina Burbulienė – sertifikuota Mindfulness meditacijų ir terapinių praktikų mokytoja (Neuromedicinos institutas), sertifikuota Hatha jogos mokytoja (YTT-200), kognytyvinės elgesio terapijos praktikė bei konsultantė, Sąmoningo valgymo propoguotoja ir konsultantė.

74361614_2840843039288847_2072767898702577664_n

Laimingas žmogus yra tas, kurio protas, kūnas ir siela harmoningi tarpusavyje! Per MANE išgirsk SAVE!
Giedrė Pukienė
Giedre